“Rainbow service én snelle reactietijd”

Als schoonmaakmachine-specialist weten wij hoe belangrijk het is dat wij niet alleen ons eigen merk goed kunnen onderhouden; het onderhouden van een machinepark betekent dat de kennis en kunde van én over de meest gangbare merken in huis moet zijn. Een goede service is de basis voor een lange levensduur en een tevreden gebruiker.

 

Alle kleuren van de regenboog?

Heeft u een schoonmaakbedrijf of beheert u een machinevloot voor bijvoorbeeld een supermarkt-keten? Dan weet u hoe moeilijk het is om één lijn te krijgen in service. Per locatie moet er dan soms een andere leverancier worden gebeld . Géén eenheid dus en onduidelijk wie er gebeld moet worden. Met al die verschillende servicepartners en bijbehorende abonnementen is het logistiek lastig te coördineren en kan er geen enkel voordeel op het volume worden behaald.  Rainbow service is dan een goede oplossing. Maar wél met de juiste partner!

In onze praktijk werkt het anders

De technische medewerkers van ICE zijn er met het i-Service programma op ingewerkt. Maar wat houdt dat in? In basis is de ene veegzuigmachine  niet anders dan de andere, de weg die het vuil en stof  ‘aflegt’ zal bij het ene merk niet veel verschillen van het andere. Die techniek is de algemene fundering van de kennis van onze technici. Maar dat een filter van een merk X, type Y gelijk is aan het filter van merk A, type C, dat gaat nét iets verder. Die kennis haalt ICE Benelux uit haar eigen database. Jarenlange ervaring van onze specialisten en toeleveranciers dragen bij aan deze marktkennis. Lange wachttijden op onderdelen kunnen zo soms makkelijk worden omzeild. Daarnaast heeft ICE voor elk A-merk onderdelen voorradig of afspraken gemaakt voor een snelle levering aan onze monteurs in het land.

Reactietijden verkorten met i-Service

simple-simon

Omdat onze monteurs werken met Simple-Simon , een slim digitaal werkbonnen-systeem voorzien van GPS, is er een continue geografisch beeld. Plannen is daardoor zeer efficiënt en onnodig tijdverlies tot een minimum beperkt.

Status van uw reparatie in beeld

i-Service geeft u direct inzicht in de status van uw service-aanvraag. Melden van een storing of verzoek om service gaat eenvoudig met de online serviceaanvraag. U ziet daarna wanneer het bezoek gepland staat, of er onderdelen besteld zijn of wanneer de service afgerond wordt. Bij het aangaan van een serviceabonnement met ICE Benelux worden uw machines voorzien van een SMART QR-Code. In deze code zijn extra tools zichtbaar waardoor u ook makkelijk via uw Smartphone de top 10 slijtdelen kunt bestellen zoals zuigrubbers, borstels , slangen of pads.

Service in verschillende abonnementen

Op basis van een goede inschatting van draaiuren en intensiteit van de werkzaamheden met de schoonmaakmachines vóóraf zijn er 4 verschillende serviceabonnementen beschikbaar; LIGHT – SMART – PRO – FULL-SERVICE.  Met het FULL-SERVICE  abonnement bent u verzekerd van continuïteit en geen extra kosten voor voorrijden, arbeidsloon en onderdelen op basis van een vast bedrag per maand (machine, parts & service = vast tarief). De lichtste variant is het LIGHT – abonnement voor een basis service, bij lage inzet van bijvoorbeeld minder dan 100 draaiuren per jaar. De SMART en PRO abonnementen zijn de flexibele varianten daartussen. Een goed advies en duidelijk uitleg over deze abonnementen is altijd de grondslag voor een goede service en een tevreden klant en gebruiker. Wij vertellen u graag méér over de mogelijkheden van i-Service. Bel 0297-303010 of online: contact

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.